Клієнтам компанії

Вхід до особистого кабінету системи керування зверненнями Service Desk

Доступ до системи Service Desk надається лише клієнтам компанії.
Якщо Ви є співробітником компанії, яка знаходится у нас на обслуговуванні, але не маєте доступу до системи, прохання надіслати відповідний запит на створення облікового запису через Вашого менеджера.

Завантажте програму на телефон та спілкуйтеся зі службою технічної підтримки

Опис приміток на тему, хто може отримати доступ до порталу

Надсилайте Ваші звернення, використовуючи популярний месенджер Telegram

Для Вашої зручності ми надаємо додатковий канал зв’язку з технічною підтримкою за допомогою просунутого Telegram-бота

Надсилайте Ваші звернення використовуючи популярний месенджер Telegram

Для Вашої зручності ми надаємо додатковий канал зв’язку з технічною підтримкою за допомогою просунутого Telegram бота

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.

Програмне забезпечення для віддаленого адміністрування

Для віддаленої технічної підтримки ми використовуємо спеціалізоване програмне забезпечення TeamViewer.
TeamViewer забезпечує надійний захист і стабільність віддаленого підключення, а також дуже простий у використанні.
Ми цінуємо Вашу конфіденційність! Наші співробітники не мають постійного віддаленого доступу до ПК!
Доступ до Вашого ПК можливий лише тоді, коли Ви його надасте. Для надання доступу Вам необхідно запустити TeamViewer та надати інженеру технічної підтримки ID та Пароль, які будуть автоматично згенеровані. Після закінчення віддаленого сеансу просто закрийте програму і віддалений доступ до Вашого ПК буде закрито.

Залишились питання?

Залиште свої контактні дані і ми обов’язково зв’яжемося з Вами якнайшвидше

Fill out this field
Fill out this field