Абонентське обслуговування ПК

Абонентське обслуговування ПК

Абонентське обслуговування комп’ютерів — це послуга, за якої фахівці компанії Duxit проводять регулярні профілактичні роботи з підтримки у робочому стані парку ПК Вашої організації. Ці роботи включають два види профілактики: апаратну та програмну.

При апаратній профілактиці проводиться діагностика технічного стану ПК за графіком, чищення від пилу та заміна компонентів, що відмовили або відпрацювали свій ресурс. При програмній профілактиці проводиться аудит програмного забезпечення, перевіряється працездатність операційної системи, виявляються та видаляються хакерське чи шпигунське ПЗ, проводиться антивірусна перевірка.

Завдяки такому комплексному обслуговуванню подовжується ресурс роботи апаратної частини, компонентів комп’ютерів, суттєво підвищується працездатність і стійкість до відмови серверного та комп’ютерного обладнання, а також забезпечується стабільність роботи програмного забезпечення.

Ми детально консультуємо з усіх питань у галузі інформаційних технологій, допомагаючи Вам відчутно економити на обслуговуванні ІТ-інфраструктури Вашого бізнесу, та роблячи її роботу максимально безпечною.

duxit group
abonent

Замовте міні-аудит ІТ-інфраструктури Вашої компанії та ми запропонуємо максимально вигідні умови її обслуговування

Заповніть форму та фахівець нашої компанії зв’яжеться з Вами протягом 15 хвилин

Fill out this field
Fill out this field
services img 03

Довірте нам обслуговування своєї комп’ютерної техніки і ми зробимо все можливе для того, щоб наша співпраця була комфортною та ефективною!

Пропонуючи широкий спектр послуг та сервісів, компанія Duxit стає Вашим надійним партнером в обслуговуванні ПК та ІТ-супроводі, забезпечуючи схему роботи «все з одних рук». Робота з одним підрядником завжди більш проста, зрозуміла та передбачувана. У тому числі, така робота простіша й у формальному плані — менше паперів, більше порядку, простіше життя бухгалтерії.

Які є варіанти абонентського обслуговування комп’ютерів?

Пропонуємо Вам на вибір кілька сервісних пакетів з абонентського обслуговування комп’ютерної техніки. Ви зможете максимально гнучко підібрати саме той набір ІТ-обслуговування, який потрібний саме Вашій компанії. Можливе також поєднання сервісних пакетів для фокусування зусиль центру технічної підтримки Даксіт Груп на обслуговуванні конкретних відділів (департаментів).

Оберіть сервісний пакет, який максимально підходить Вашій компанії. Або зв’яжіться з нами для отримання детальної консультації.

Комплексна підтримка

Комплексна підтримка IT-інфраструктури Вашої компанії. Це включає регулярні профілактичні роботи згідно зі встановленим графіком, діагностику несправностей ПК, підключення робочих місць, налаштування мережевого підключення, забезпечення інформаційної безпеки, переговори з постачальниками, лінію телефонних консультацій.

Віддалена підтримка Help Desk

Дистанційна ІТ-підтримка за допомогою телефонних консультацій та віддаленого адміністрування робочих станцій і серверів Вашої компанії. Сервіс надається по всій території України та за її межами. Рекомендується для обслуговування територіально розподілених офісів компанії (філії, представництва, торговельні майданчики, тощо).

Регламентована присутність

Цей пакет здебільшого впроваджують для технічного супроводу заходів у навчальних закладах для підготовки комп’ютеризованих аудиторій до наступних занять (відновлення параметрів системи, встановлення програмного забезпечення та різного роду профілактика). Також послуга регламентованої присутності підходить для підприємств, на яких немає можливості проводити профілактичні роботи ІТ-інфраструктури в робочий час.

Fill out this field

Багато комп’ютерів — один підрядник

можливо, це одна з головних вигод абонентського обслуговування вашого парку ПК

Пакет комплексної підтримки

Послуги та сервіси, що входять до пакету комплексної підтримки

Абонентське обслуговування комп’ютерів

Абонентське обслуговування комп’ютерів, підтримка комп’ютерної техніки у робочому стані, технічна підтримка.

Діагностика та профілактичні роботи

Діагностика комп’ютерних систем, тестування та пошук несправностей, профілактичні роботи.

Модернізація та розширення комп’ютерної мережі

Модернізація та розширення комп’ютерної мережі компанії, організація нових робочих місць, підключення комп’ютерів до мережі підприємства.

Налаштування та підтримка мереж

Налаштування та підтримка мереж (маршрутизатори, точки доступу, свитчі, тощо), налаштування серверів, системне адміністрування.

Внутрішня та зовнішня інформаційна безпека

Забезпечення внутрішньої та зовнішньої інформаційної безпеки, встановлення та налаштування антивірусного, антирекламного, антихакерського програмного забезпечення.

Переговори з постачальниками

Проведення переговорів із постачальниками інформаційних послуг (провайдери, хостингові компанії та інше).

Лінія телефонних консультацій

Надання доступу до телефонних консультацій для кожного співробітника обслуговуючої організації.

Віддалене адміністрування офісу

Дистанційне адміністрування офісу, віддалена ІТ-підтримка, системне адміністрування віддалено.

Облік комп’ютерної техніки

Облік комп’ютерної техніки, компонентів, що замінюються, та витратних матеріалів.

Консалтингові послуги

Консалтингові послуги в галузі ІТ, пов’язані з побудовою та обслуговуванням інформаційних систем.

Help Desk
Віддалена підтримка комп’ютерів
Віддалена підтримка користувачів

Сервіс, що передбачає здійснення віддаленої технічної підтримки користувачів через прийом, реєстрацію заявок на технічне обслуговування та рішення інцидентів. Підтримка здійснюється за допомогою телефонних консультацій та віддаленого адміністрування робочих станцій та серверів компанії.

Сервіс надається по всій території України та за її межами. Ідеально підходить для обслуговування територіально розподілених офісів компанії (філії, представництва, торговельні майданчики, тощо).

Служба Help Desk дозволяє максимально ефективно вирішувати інциденти, що виникли, з мінімальним часом реагування, звільняючи ключових IT фахівців для вирішення стратегічних завдань розвитку ІТ-інфраструктури компанії. Послуга Help Desk дозволяє суттєво підвищити співвідношення «ціна-якість» IT-послуг. Витрати обслуговування ІТ-інфраструктури стають прозорішими, керованими та прогнозованими.

Ми використовуємо новітні технології для забезпечення зручної, надійної та ефективної схеми реєстрації та прийому заявок. Надання звітів щодо роботи служби техпідтримки дає змогу контролювати відповідність рівня надання сервісу, зазначеному в угоді SLA.
Зв’яжіться з нами і ми відкриємо для Вас лінію техпідтримки Help Desk.

services img 04 1

Послуги, що надаються в рамках Help Desk:

  • Прийом та реєстрація звернень користувачів
  • Вирішення інцидентів засобами технологій віддаленого адміністрування
  • Надання технічних консультацій за телефоном та електронною поштою
  • Проведення планових профілактичних робіт
  • Моніторинг стану серверів та робочих станцій підприємства
  • Надання звітності

Переваги від роботи у форматі Service Desk

Яких переваг дозволяє досягти служба Service Desk:

Ефективність

Підвищення ефективності роботи персоналу за рахунок скорочення часу простоїв у випадках виникнення інцидентів, що, зрештою, сприяє зростанню конкурентоспроможності та продуктивності бізнесу.

Доступність підтримки

Поліпшення доступності та якості технічної підтримки, що підвищує задоволеність користувачів.

Відмовостійкість

Значне підвищення відмовостійкості інформаційної системи (ІС) за рахунок постійного контролю та запобігання інцидентам ще до їх появи.

Прогнозованість

Можливість для Вас прогнозувати та регулювати обсяги вкладень в інформаційні технології залежно від необхідного рівня обслуговування.

Оптимальність

Зменшення навантаження на інші IT-підрозділи компанії шляхом реєстрації та самостійного рішення звернення без залучення високооплачуваних ІТ-фахівців компанії.

Прозорість

Отримання звітності дає повне розуміння всіх процесів, що відбуваються в інформаційній системі Вашої компанії.

Регламентована присутність

У разі необхідності присутності фахівця(-ів) Даксіт Груп на Вашій території, за заздалегідь складеним графіком, застосовується сервісний пакет «Регламентована присутність».

Зручний графік

Ми надамо максимально гнучкий та зручний для Вас графік перебування наших співробітників у Вашому офісі, який може вимірюватись як днями тижня, так і погодинно.

Супровід заходів

Цей пакет ідеально підходить для технічного супроводу регулярних заходів, таких як: конференції, семінари, презентації, тощо. Також послуга добре застосовується у навчальних закладах для підготовки комп’ютеризованих аудиторій до наступних занять (відновлення параметрів системи, встановлення програмного забезпечення та різного роду профілактика).

Профілактика у вихідний день

Якщо режим роботи Вашого підприємства не дозволяє проводити профілактичні роботи в ІТ-інфраструктурі у робочі дні, профілактика всієї системи або її окремих ділянок може бути організована у вихідний день.

main popup img

Залишились питання?

Залиште свої контактні дані і ми обов’язково зв’яжемося з Вами якнайшвидше

Fill out this field
Fill out this field