Абонентське обслуговування ПК
Абонентське обслуговування комп’ютерів — це послуга, за якої фахівці компанії Duxit проводять регулярні профілактичні роботи з підтримки у робочому стані парку ПК Вашої організації. Ці роботи включають два види профілактики: апаратну та програмну.
При апаратній профілактиці проводиться діагностика технічного стану ПК за графіком, чищення від пилу та заміна компонентів, що відмовили або відпрацювали свій ресурс. При програмній профілактиці проводиться аудит програмного забезпечення, перевіряється працездатність операційної системи, виявляються та видаляються хакерське чи шпигунське ПЗ, проводиться антивірусна перевірка.
Завдяки такому комплексному обслуговуванню подовжується ресурс роботи апаратної частини, компонентів комп’ютерів, суттєво підвищується працездатність і стійкість до відмови серверного та комп’ютерного обладнання, а також забезпечується стабільність роботи програмного забезпечення.
Ми детально консультуємо з усіх питань у галузі інформаційних технологій, допомагаючи Вам відчутно економити на обслуговуванні ІТ-інфраструктури Вашого бізнесу, та роблячи її роботу максимально безпечною.
Замовте міні-аудит ІТ-інфраструктури Вашої компанії та ми запропонуємо максимально вигідні умови її обслуговування
Заповніть форму та фахівець нашої компанії зв’яжеться з Вами протягом 15 хвилин
Довірте нам обслуговування своєї комп’ютерної техніки і ми зробимо все можливе для того, щоб наша співпраця була комфортною та ефективною!
Пропонуючи широкий спектр послуг та сервісів, компанія Duxit стає Вашим надійним партнером в обслуговуванні ПК та ІТ-супроводі, забезпечуючи схему роботи «все з одних рук». Робота з одним підрядником завжди більш проста, зрозуміла та передбачувана. У тому числі, така робота простіша й у формальному плані — менше паперів, більше порядку, простіше життя бухгалтерії.
Які є варіанти абонентського обслуговування комп’ютерів?
Пропонуємо Вам на вибір кілька сервісних пакетів з абонентського обслуговування комп’ютерної техніки. Ви зможете максимально гнучко підібрати саме той набір ІТ-обслуговування, який потрібний саме Вашій компанії. Можливе також поєднання сервісних пакетів для фокусування зусиль центру технічної підтримки Даксіт Груп на обслуговуванні конкретних відділів (департаментів).
Оберіть сервісний пакет, який максимально підходить Вашій компанії. Або зв’яжіться з нами для отримання детальної консультації.
Багато комп’ютерів — один підрядник
можливо, це одна з головних вигод абонентського обслуговування вашого парку ПК
Пакет комплексної підтримки
Послуги та сервіси, що входять до пакету комплексної підтримки
Help Desk
Віддалена підтримка комп’ютерів
Віддалена підтримка користувачів
Сервіс, що передбачає здійснення віддаленої технічної підтримки користувачів через прийом, реєстрацію заявок на технічне обслуговування та рішення інцидентів. Підтримка здійснюється за допомогою телефонних консультацій та віддаленого адміністрування робочих станцій та серверів компанії.
Сервіс надається по всій території України та за її межами. Ідеально підходить для обслуговування територіально розподілених офісів компанії (філії, представництва, торговельні майданчики, тощо).
Служба Help Desk дозволяє максимально ефективно вирішувати інциденти, що виникли, з мінімальним часом реагування, звільняючи ключових IT фахівців для вирішення стратегічних завдань розвитку ІТ-інфраструктури компанії. Послуга Help Desk дозволяє суттєво підвищити співвідношення «ціна-якість» IT-послуг. Витрати обслуговування ІТ-інфраструктури стають прозорішими, керованими та прогнозованими.
Ми використовуємо новітні технології для забезпечення зручної, надійної та ефективної схеми реєстрації та прийому заявок. Надання звітів щодо роботи служби техпідтримки дає змогу контролювати відповідність рівня надання сервісу, зазначеному в угоді SLA.
Зв’яжіться з нами і ми відкриємо для Вас лінію техпідтримки Help Desk.
Послуги, що надаються в рамках Help Desk:
- Прийом та реєстрація звернень користувачів
- Вирішення інцидентів засобами технологій віддаленого адміністрування
- Надання технічних консультацій за телефоном та електронною поштою
- Проведення планових профілактичних робіт
- Моніторинг стану серверів та робочих станцій підприємства
- Надання звітності
Переваги від роботи у форматі Service Desk
Яких переваг дозволяє досягти служба Service Desk:
Регламентована присутність
У разі необхідності присутності фахівця(-ів) Даксіт Груп на Вашій території, за заздалегідь складеним графіком, застосовується сервісний пакет «Регламентована присутність».
Залишились питання?
Залиште свої контактні дані і ми обов’язково зв’яжемося з Вами якнайшвидше