Вхід до особистого кабінету системи керування зверненнями Service Desk
Доступ до системи Service Desk надається лише клієнтам компанії.
Якщо Ви є співробітником компанії, яка знаходится у нас на обслуговуванні, але не маєте доступу до системи, прохання надіслати відповідний запит на створення облікового запису через Вашого менеджера.
Програмне забезпечення для віддаленого адміністрування
Для віддаленої технічної підтримки ми використовуємо спеціалізоване програмне забезпечення TeamViewer.
TeamViewer забезпечує надійний захист і стабільність віддаленого підключення, а також дуже простий у використанні.
Ми цінуємо Вашу конфіденційність! Наші співробітники не мають постійного віддаленого доступу до ПК!
Доступ до Вашого ПК можливий лише тоді, коли Ви його надасте. Для надання доступу Вам необхідно запустити TeamViewer та надати інженеру технічної підтримки ID та Пароль, які будуть автоматично згенеровані. Після закінчення віддаленого сеансу просто закрийте програму і віддалений доступ до Вашого ПК буде закрито.
Залишились питання?
Залиште свої контактні дані і ми обов’язково зв’яжемося з Вами якнайшвидше