Інтеграція сучасних технологій у діяльність підприємства потребує створення окремих штатних одиниць, які займаються обслуговуванням ІТ-інфраструктури. Ці функції повністю або частково можна покласти на сторонню організацію, що має певні переваги:
- Відсутність витрат на організацію та утримання додаткових робочих місць.
- Не потрібно нараховувати щомісячну заробітну плату незалежно від продуктивності праці, оплачувати відпустки та лікарняні.
- Оплата за ІТ-послуги компанії-аутсорсеру проводиться за фактом виконаних робіт.
- Знижується база оподаткування.
- Можливість придбання ПЗ та оргтехніки за вигідними розцінками.
Пакет ІТ-послуг.
Якість послуг аутсорсера гарантується зобов’язаннями, зафіксованими в договорі, так само як і відповідальність за конфіденційність отриманої інформації та безпеку збережених даних. Можливий віддалений супровід або виїзд фахівця на місце. Автоматизація прийому заявок та налагоджена система обслуговування дозволяє вирішити проблему у максимально короткі терміни. ІТ-сервіс включає:
- обслуговування комп’ютерів, СКС та офісної техніки, ремонт та модернізацію;
- встановлення та налаштування програмного забезпечення, регулярне оновлення, захист проти вірусів;
- консалтинг та навчання співробітників;
- підтримку мережі, безперебійний зв’язок із віддаленими офісами;
- регулярні звіти про виконану роботу, планування розвитку інфраструктури;
- ІТ-аудит системи, адміністраторів та наявного обладнання.
IT-аутсорсинг є добрим способом для розвитку та підтримки інфраструктури у великих компаніях або посилення існуючого IT-відділу. Для середнього та малого бізнесу — це єдино прийнятний варіант отримати послуги професійного IT-інженера без збільшення штату та додаткових витрат.