Інтеграція сучасних технологій у діяльність підприємства потребує створення окремих штатних одиниць, які займаються обслуговуванням ІТ-інфраструктури. Ці функції повністю або частково можна покласти на сторонню організацію, що має певні переваги:

  1. Відсутність витрат на організацію та утримання додаткових робочих місць.
  2. Не потрібно нараховувати щомісячну заробітну плату незалежно від продуктивності праці, оплачувати відпустки та лікарняні.
  3. Оплата за ІТ-послуги компанії-аутсорсеру проводиться за фактом виконаних робіт.
  4. Знижується база оподаткування.
  5. Можливість придбання ПЗ та оргтехніки за вигідними розцінками.

Пакет ІТ-послуг.

Якість послуг аутсорсера гарантується зобов’язаннями, зафіксованими в договорі, так само як і відповідальність за конфіденційність отриманої інформації та безпеку збережених даних. Можливий віддалений супровід або виїзд фахівця на місце. Автоматизація прийому заявок та налагоджена система обслуговування дозволяє вирішити проблему у максимально короткі терміни. ІТ-сервіс включає:

  • обслуговування комп’ютерів, СКС та офісної техніки, ремонт та модернізацію;
  • встановлення та налаштування програмного забезпечення, регулярне оновлення, захист проти вірусів;
  • консалтинг та навчання співробітників;
  • підтримку мережі, безперебійний зв’язок із віддаленими офісами;
  • регулярні звіти про виконану роботу, планування розвитку інфраструктури;
  • ІТ-аудит системи, адміністраторів та наявного обладнання.

IT-аутсорсинг є добрим способом для розвитку та підтримки інфраструктури у великих компаніях або посилення існуючого IT-відділу. Для середнього та малого бізнесу — це єдино прийнятний варіант отримати послуги професійного IT-інженера без збільшення штату та додаткових витрат.

Попередній запис
Своєчасне обслуговування комп’ютерів та систем
Наступний запис
Технічна підтримка або Service Desk. Що таке Service Desk?