IT-аутсорсинг
В рамках послуги ІТ-аутсорсингу ми беремо на себе повну або часткову підтримку ІТ-інфраструктури компанії.
Вигоди для Вашого бізнесу: у Вас більше не буде необхідності наймати в постійний штат високооплачуваних ІТ-фахівців, забезпечувати для них фіксовані робочі місця, заводити особисті справи та трудові книжки та здійснювати контроль над ними.
Усі ці функції компанія Duxit надає за договором. Ми маємо достатній штат і все необхідне технічне оснащення для забезпечення повноцінного ІТ-супроводу організацій.
Якщо Ваше підприємство потребує такого формату обслуговування, будь ласка, залиште Ваш номер телефону. Наш спеціаліст передзвонить Вам, відповість на всі запитання та надішле контракт на обслуговування.
Замовте міні-аудит ІТ-інфраструктури Вашої компанії та ми запропонуємо максимально вигідні умови її обслуговування
Заповніть форму та фахівець нашої компанії зв’яжеться з Вами протягом 15 хвилин
Абонентське обслуговування ПК
Абонентське обслуговування комп’ютерів — це послуга, за якої фахівці компанії Duxit проводять регулярні профілактичні роботи з підтримки у робочому стані парку ПК Вашої організації. Ці роботи включають два види профілактики: апаратну та програмну.
Вигоди для Вашої компанії: завдяки такому комплексному обслуговуванню та регулярній профілактиці подовжується ресурс роботи апаратної частини, суттєво підвищується працездатність та відмовостійкість серверного та комп’ютерного обладнання, а також забезпечується стабільність роботи програмного забезпечення.
Ми детально консультуємо з усіх питань у галузі інформаційних технологій, допомагаючи Вам відчутно економити на обслуговуванні ІТ-інфраструктури Вашого бізнесу, та роблячи її роботу максимально безпечною.
Дистанційне адміністрування серверів
Послуга віддаленого адміністрування сервера (серверів) Вашої компанії — це штат з кількох адміністраторів, що працюють у режимі 24/7, при сумі оплати як за одного, що працює 40 годин на тиждень.
Вигоди для Вашої компанії: так як стабільно працюючий сервер не вимагає щоденних операцій з його налаштування, у багатьох випадках адміністрування можна віддати на аутсорс, доручивши це завдання фахівцям компанії, що обслуговує. Це може бути вигідніше і надійніше найму постійного співробітника, що працює в режимі 8/5, і якому необхідно забезпечити робоче місце, трудову книжку, відпустки, лікарняні та перекури.
Віртуальний сервер (VDS)
Розташований в інтернеті віртуальний сервер не відрізняється від фізичного сервера за апаратними характеристиками та продуктивністю. Віртуальний сервер не потрібно брати на баланс, амортизувати та обслуговувати.
Вигоди для Вашої компанії: віртуальний сервер — більш відмовостійке та гнучке рішення. Його легко модернізувати, його неможливо вилучити чи вкрасти, він не може бути пошкоджений водою чи пожежею.
У разі потреби ми встановимо ліцензійну версію Вашої системи або надамо ліцензійну операційну систему Windows в оренду.
Також на запит наші фахівці організують резервне копіювання даних з віртуального сервера на локальну систему зберігання даних, розташовану у Вас в офісі.
Весь спектр IT-послуг із одних рук!
Будь ласка, оберіть послугу, яка Вас цікавить, з переліку нижче, а потім перейдіть до детального опису та форми запиту на консультацію. Наш спеціаліст зв’яжеться з Вами протягом 48 годин, відповість на всі Ваші запитання, та надішле контракт на обслуговування.
ПОЧНІТЬ ПРАЦЮВАТИ З НАМИ У 4 ПРОСТИХ КРОКИ:
Дзвінок від нас за 1-2 години
Залиште запит на консультацію та протягом 2-х робочих годин з Вами зв’яжеться менеджер компанії для обговорення деталей проєкту та надання консультацій.
Договір на обслуговування
Експрес-аудит IT-інфраструктури
Ми проводимо експрес-аудит роботи і безпеки ІТ-інфраструктури Вашої компанії та формуємо рекомендації щодо усунення виявлених недоліків, якщо такі мають місце.
Взяття на обслуговування
Відразу після підписання договору Ваша компанія приймається на обслуговування. Ви отримуєте доступ до порталу подання та обробки звернень в технічну підтримку (Service Desk) та до лінії телефонних консультацій.
Внутрішня організація технічної підтримки DUXIT GROUP
Найкращі світові практики, що забезпечують максимальну ефективність.
Зріла, структурована та дисциплінована схема обробки звернень користувачів допомагає нам виконувати роботи якісно, своєчасно та максимально швидко. Ми цінуємо наших клієнтів, тому не припиняємо вдосконалюватись!
01. Надходження заявки
Ваша заявка надходить до системи реєстрації та обробки звернень Service Desk.
02. Перша лінія
Залежно від змісту звернення спеціаліст першої лінії технічної підтримки (Help Desk) визначає тип звернення та його пріоритет, а також призначає виконавця.
03. Типові запити виконуються відразу
Завдання, які можна віднести до простих, типових і швидко вирішуваних виконуються співробітниками першої лінії. Якщо завдання виходить за межі компетентності служби Help Desk, воно передається для вирішення на другу лінію технічної підтримки.
04. Поглиблений технічний розгляд
Співробітники другої лінії техпідтримки мають високу кваліфікацію та вирішують складніші завдання. Якщо Ваш запит стосується технічно складних проблем, він вирішується на цьому рівні.
05. Третя лінія — адміністративна
Якщо для виконання поставленої задачі потрібно рішення як технічних, так і адміністративних питань, вона передається в обробку на третю лінію технічної підтримки. Після того, як усі адміністративні питання врегульовані, звернення повертається на другу лінію для технічного розгляду, якщо це потрібно.
Замовте міні-аудит ІТ-інфраструктури Вашої компанії та ми запропонуємо максимально вигідні умови її обслуговування
Заповніть форму та фахівець нашої компанії зв’яжеться з Вами протягом 15 хвилин
ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ПОСЛУГУ
Ключові послуги, які ми пропонуємо Вашій компанії
IT-Аутсорсинг | Комплексна IT-підтримка бізнесу
Абонентське обслуговування ПК
Дистанційне адміністрування серверів
«Віртуальний сервер» (VDS)
Аудит та модернізація IT-інфраструктури
IT-Безпека
Залишились питання?
Залиште свої контактні дані і ми обов’язково зв’яжемося з Вами якнайшвидше